Usługi dermatologiczne

Jako doświadczony dermatolog oferuję szeroki zakres usług, które obejmują diagnostykę i leczenie chorób skóry, włosów, paznokci i błon śluzowych. Moje usługi obejmują również diagnozowanie i leczenie chorób przenoszonych drogą płciową. W moim gabinecie przeprowadzam badania dermatoskopowe zmian skórnych, które są nieinwazyjną metodą diagnostyczną. Dodatkowo, oferuję usługi związane z pobieraniem i kierowaniem materiału do badań bakteriologicznych i mykologicznych, które pomagają w diagnostyce chorób bakteryjnych skóry i grzybicy.

Specjalistyczne badania dermatoskopowe i trichoskopowe

Badania dermatoskopowe, które przeprowadzam, umożliwiają ocenę zmian skórnych w powiększeniu. Jest to szczególnie ważne w wykrywaniu na wczesnym etapie stanów przednowotworowych skóry, czerniaków i innych raków skóry. Badanie trichoskopowe, które również oferuję, jest podobne do badania dermatoskopowego, ale skupia się na ocenie stanu włosów i skóry głowy. Dzięki temu badaniu mogę ustalić przyczynę łysienia i innych chorób owłosionej skóry głowy. Wszystkie te badania są nieinwazyjne i bezbolesne.

badanie skóry dłoni

Leczone choroby

• zakażenia bakteryjne skóry np. liszajec zakaźny, czyrak, róża, rumień przewlekły pełzający ,
  • grzybice np. pachwin, stóp, paznokci,
  •  choroby pasożytnicze skóry np. świerzb,
  • choroby wirusowe skóry np. opryszczka zwykła, półpasiec,
  • choroby rumieniowe, grudkowe np. liszaj płaski,
  • choroby alergiczne skóry np. pokrzywka, różne odmiany wyprysku np. wyprysk kontaktowy,
  • atopowe zapalenie skóry, liszaj zwykły przewlekły, osutki polekowe,
  • fotodermatozy (nadwrażliwość na promieniowanie nadfioletowe (UV) światła słonecznego,
  • łuszczyca i dermatozy łuszczycopodobne,
  • łojotok, łupież łojotokowy, trądzik pospolity, trądzik różowaty, zapalenie łojotokowe skóry,
  • choroby włosów np. łysienie androgenowe, telogenowe, plackowate,
  • inne rzadsze schorzenia choroby pęcherzowe, choroby tkanki łącznej, ziarniniak obrączkowaty.